דפים

יום חמישי, 29 ביולי 2010

שמש עונה 7 + 8 *עונה חדשה* כל הפרטים!!! [מתעדכן]

שמש עונה - 7 - העונה החדשה : [כתבה ראשונה ברשת!]
הסדרה שכולנו אוהבים חוזרת אל מסך הטלוויזיה בעונה חדשה!!!כרזת הסדרה ''שמש 7'' (לא רשמי) (ישנם מספר כרזות לעונה ה-7)




פרטים על העונה החדשה (''שמש'' עונה 7)

בעקבות דרישות רבות הכוללות : עצומות , קבוצות בפייסבוק ועוד.. תוחזר הסדרה לעונה 7 - 8 , לא ברור עד כה עם השחקנים המקורים יחוזרו לסדרה או שיוחלפו בשחקנים חדשים , העונה ה 7 צפויה לעלות בינואר 2011 בעוד העונה 8 תעלה בקיץ 2011 .


לכל מי ששכח מה קרה בפרקים האחרונים בעונה ה-6
הנה תזכורת:

בעונה השישית, מצטרפת שרון דוראני (לגעת באושר). דוראני כיכבה רק בעונה הזאת, וגילמה את רווית, אחותה של אתי שאיחרה לחתונה. היא עוברת לגור אצלם והופכת למלצרית באימפרייה במקום אתי שמצאה לה עבודה בטלנובולה "לחיי הלגעת" (פרודיה על "לחיי האהבה" ו"לגעת באושר"). לסדרה הופקו 6 עונות. לאחר חמש עונות הגיעו מפיקי הסדרה להכרה, כי רק הריגתו של שמש תאפשר את סיום הסדרה. עם זאת, בפרק האחרון, מעט אחרי מותו הוא הוחזר לחיים.





שמש (בעונות ישנות יותר...)

על הסדרה (בכללי) :
שמש היא קומדיית מצבים ישראלית אשר שודרה בערוץ 2 על ידי הזכיינית קשת והופקה על ידי טדי הפקות בין השנים 1997 - 2004 ובשידורים חוזרים בערוץ 3 של yes, החל ממאי 2008 ב-HOT V.O.D והחל מיולי 2009 בערוץ הילדים, בתחילת שנת 2010 הודיעו במאי שמש כי יהיה עונה -7 העונה -8 ב100%



~~~ יש אז למה לחכות ? ~~~

‏45 תגובות:

  1. וואיי איזה כיף אחלה תוכנית חבל שיש עוד הרבה זמן לפחות אני צופה מושבע שלכם...

    השבמחק
  2. ואאוו סוףסוף יש עונה 7 כמה חיכיתיי.......

    השבמחק
  3. אמרו שתיהיה עונה 7 גם בסוף בפואר 2009...
    תעשה לי טובה אי אפשר לעשות עונה 7, זאת סידרה ישנה והשחקנים כבר התקדמו בחיים שלהם...
    אם אין לך הוככה אז אל תגיד סתם...

    השבמחק
  4. יאאלה איזה כיף שמש חוזר אני לא יכול להפסיק לחכות ולהיתרגש חח...

    השבמחק
  5. אני רוצה להאמין אבל זה ממש לא יהיה אני בטוחה זה.!
    ואם כן אני אשמח כי אני חולת שמש וגם גלית גיאת =)

    השבמחק
  6. תקשיבו השחקנים נשארו אותו דבר ראיתי את אתי היא לא השתנתה וגם עוגן שמש ששי וטנצר לא השתנו ואפילו בר הם השתתפו במלא דברים של השנים האלו 2009-2010 יש סכוי שהשחקנים לא השתתפו כי יש להם מחויבות אחרת אבל בתכלס זאות לא בעיה ....

    השבמחק
  7. לא נראלי שזה נכון אה והכרזה שקוף שהיא ערוכה

    השבמחק
  8. יש!!!! אני שרוף מספר 1 של הסדרה הזאת

    השבמחק
  9. אנומימית מבאר שבע אני שמחה שאתם עושים עוד עונות אני קודם רוצה להגיד שאני מאוד אוהבת את השחקנית שרון דוראני היא פשוט מדהימה בבקשה שגם היא תשתתף בעונות החדשותתתתתתתת

    השבמחק
  10. בוא'נה יא דיסלקטים מכווערים עשוו אותכם באצבע אני רוווואה!
    ייא שרמווטות אתם לקחתם תמונה שלהם כיום וחיברתם את זה!!! ואחר כך אתם אומרים שזה עונה 7 ו-8 !
    אוולי הצלחתם לעבוד פהה על כמה פתטים אבל אוותי לא עשוו באצצבע ! ועכשיו הנה מ-ל-א הוכחות של-א תהיה עונה 7 ובטח לא 8 :
    * בר היום בן שלושים וממשהו
    * צביקה הדר הוא הדמות הראשית ואין מצב שהוא ישתתף
    בזה כי הוא המנחה של כוכב נולד והוא כבר התקדם!
    * גלית,זבולון, גדי נראים היוום זקנים כי הם בני
    2000 !
    * מה כבר יעשו בעונה 7 ו-8 ?! עוד פעם שמש יורד על
    ששי שהוא גמד וטנצר שהוא מניאק ושמן ועוד פעם
    טנצר אוכל פסטרמה מה הם כבר יעשוו יא שרמוטות??!
    * זאת סדרה מלפני 15 שנה וכל אחד במקום אחר!!!!
    * אורלי ויינרמן כיום עסוקה !

    הבאתי לכם מאתיים הוכחות ש-א-י-ן מצב בעולם שיהיה עונה 7 ו-8 אז תמשיכו להאמין לשמוועות !
    ייאללה זדיינוו מפפה

    השבמחק
    תשובות
    1. מה יש לך?!
      למה אתה מקלל??

      מחק
    2. ממש עונה 7 + 8 ב-2011...
      עכשיו כבר 2013!!!!!!!! מה הקשר 2011?

      מחק
    3. אתה צודק ברור שלא יהיה כי בפרק האחרון שמש מת!!!! אז מה הוא יתעורר לחיים ושוב יתחיל את הכל... נראה לכם?

      מחק
    4. שקרניים ימך שמכם כבר 2013

      מחק
  11. חולה על שמש יש איזה כיף שיש עונה 7 כל מי שאמרתי לו והוא לא האמין שיוכל תלב@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מאמינה...


      כי עכשיו 2013!!!!!!!!!!!!!!!!1

      מחק
  12. חחח בטח עונה 8 אפילו עונה 7 לא יצא עוד אבל אפשר עוד להשתמש באתי ושמש ואולי גם טנצר אבל ששי עבר שלב בחיים ובר ממש חתיך היום הוא שחקן כדורסל בן 20 ועוגן עדיין נשארה מהממת אז יאללה סתמו ת'פה

    השבמחק
  13. יש משהו שאתהלא לא יודע שאני הייתי קטנה שמש בהתחלה שידרו בערוץ הילדים אז תפסיק למציא שקרים

    השבמחק
  14. דבר הראשון כן תהיה עונה 7 דבר שני צביקה הדר השתתף כי הוא לא כזה זקן חוץ מיזה אז מה עם הוא מנחה בכוכב נולד יש לו זמן לזה עם הוא משתתף גם בפסטיגל וזבולון [ששי] הוא חזר בתשובה אבל אולי הוא כן ישתתף ואתי היא שחקנית תאתרון למה לה לא להשתתף וטנצר גם ישתתף ובר הוא רק בן 24-28 משהו כזה אזז למה לא...

    השבמחק
  15. אין שוווווווווום סיכוי בעולם כי בר (מהסדרה) כבר בצבא (או שעבר) אולי סיכוי קטם כי אם יעשו סדרה שבאה הם גדלו ?! ?! ?!

    השבמחק
  16. יווואוווו אני מת שיהיה עוונה 7 + 8 יהיה להם רייטינג נראה לי מעל 60 אחוז ! [מי שלא מבין 60 אחוז זה מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא]אני מקווה גם שיחזרו השחקנים המקורים ולא יוחלפו בשחקנים אחרים !

    השבמחק
  17. בוואנה יא מזדייין אחד [הזה שמקלל] יא בנזוונה רוואים שעשוו אותך באצבע אז שב בשקטט יא מתלהב מזדיין

    השבמחק
  18. בואו פשוט חכו לינואר ואז תחליטו כי אי אפשר לדעת אם לא יעשו (מה שנראה לי נכון כי הכל נשמע מופרך) או יעשו במקום לקלל אחד את השני

    השבמחק
  19. אין מצב כאילו אחרי 6 שנים יעושו עוד עונה זה לא הגיוני אבל אים זה יקרה תהיו בתוחים שאצפה...=]

    השבמחק
  20. אויש אויש אויש , במקום להתווכח תחקו לינואר 2011
    ותראו אם זה נכון או לא, וגם לא נראה לי שזה נכון , כי טוב שזה לא סידרה משנת טרפפו , דיי להמציא שמועות , אתם גורמים לילדים קטנים להאמין לזה ולקוות לזה שיהיה שמש 7 או 8 , הם מאמינים לכם וחושבים שזה אמיתי, ואז הם סתם מתבאסים שאיזה ילד אחד סתם פתח קבוצה בפייסבוק שיש שמש עונה חדשה והם מתחילים לתלות בזה תקוות שהסדרה שהם כלכך אוהבים חוזרת לטלויזיה , זה מגעיל , ולא יפה , מה משעמם לכם , אם אתם מפרסמים משהו , לפחות תודאו שהוא באמת אמיתי , כי אתם סתם פוגעים פה ברגשות של ילדים ... ! מקוווה שאתם לוקחים את זה לצומת ליבכם ...

    השבמחק
  21. צודק לגמרי אם אתם יודעים ב 100 % שתיהיה עונה חדשה אז תביאו צילומים ודברים שאומרים שיהיה עונה חדשה אבל אין לכם צילומים וכלום וכבר אתם אמרים תהיה עונה 7 ושמנה
    הייתי רוצה תהייה עוד עונה אבל רוב הסיכויים שלא תהיה אז אל תפתחו תפה שלכם ישר

    השבמחק
  22. סאקורה לוכדת הקלפים גם תחזור?? חח

    השבמחק
  23. בחיים אבל בחיים לא תיהיה עוד עונה אני ממש רוצה אבל לא תיהיה כי הם כבר זקנים ובר איך הוא יחזורר הוא כבר בן 30 ושמש בן 50
    אפילו עם הסידרה תחזור והשחקנים לא היו אותם שחקנים זה ביכלל לא יהיה שווה

    השבמחק
  24. אללה שמש הקלטטי עונות שלמות שלכם זאת הסידרה אחת האהובות עלי חולה על הסדר איזה כיף סוסף תהיה עונה חדשה אבל הכי שווה הם השחקנים הישנים!!!!

    השבמחק
  25. אני בטוח ההיתי רוצה עונה 7ו8ו9ואפילו10 אבל אם זה שפירסם את המודעה אומר שתהיה עונות חדשות אז למה רשום בסידרה שמש בHOT.VOD שבסוף העונה השישית רשום שמש במרום פרק אחרון בסידרה אם לא רשמו שמש פרק אחרון לעונה אז אין עוד עונות כמו שהם רשמו בשאר העונות הקודמות אה מה תגידו אל זה אולי תחשבו שאני דפוק אבל אני דובר אמת לאמיתה

    השבמחק
  26. מה ? ניראה לכם ? אני לא מאמין לכם כודם כל
    צביקה הדר [שמש] הוא בן 30 ומשהו והוא מנחה את כוכב נולד אז יש לו מה לעשות בחיים
    גלית גיאת [אתי] כבר אחרי זה השתתפה ברוקדים עם כוכבים
    אליעד נחום [בר] כבר לא ילד הוא בן 20 והוא בצבא
    ובטח אז הוא יהיה סטודנט באוניברסיטה או משהו כזה
    אורלי וינרמן [עוגן] משתתפת בתוכניות עכשיו וגם היא היתה ברוקדים עם כוכבים
    זבולון מושאושילי [ששי] ראיתי תמונות שלו הרי עכשיו הוא בן 50 ויש לו זקן והוא מכוער עכשיו
    גדי רבינוביץ' [טנצר המניאק] אין לא מה לעשות בחיים אולי רק הוא ישתתף
    אז בקיצור אל תיתנו לו לעבוד עליכם גם ככה אני
    יכול נגיד לפרסם תמונה באינטרנט שקאילו תיהיה עונה
    חדשה זה כמו נגיד שיהיה סרט המשך לסרט שלגייה ושבעת הגמדים או שתיהיה עונה חדשה לטום וג'רי
    אז חכו שזה יקרה אם זה יקרה זה יקרה ואם זה לא יקרה אז לך לעזאזל !!!!!

    השבמחק
  27. תגידו זה נכון מה שאומרים שגם ציון ברוך יככב שם ?

    השבמחק
  28. וואו תיהיה עונה-7 כמה חיכיתי לזה!!!!!!!!!=]

    השבמחק
  29. לכו יפטים מ'תם מאמיינים ?
    הם כבר התקדמו בחים שלהםם
    ובר חתיך בן 20 ומשוו שחקן כדורסל XD

    השבמחק
  30. חבורת מטומטמים חסרי סכל עם הודיעו שיהיה עוד עונה של שמש אז יהיה אל לכו תחפשו מי יכניס לכם בתחת

    השבמחק
  31. אלווי שבאמת יהיה את הסידרה אבל אני מקווה יאו אבל זה עוד הרבה זמןן הרבה מאודד זמן אני מחקה שתיהיה עוד עונה אבל לא נרא לי כי כולם כבר גדולים אבל יראו את התמונה של כולם וטנצר גידל שפם חחח אלוואי שיהיה שמש!!!

    השבמחק
  32. נכון לא יהיה עוד עונה של שמש שמש בכלל בן 60 ומי שרשם שכל אם סמך הוא פשות מתומתם ומיזדים בתחת אזז תאשו כבר את עונה 7 עד עונות איזה250 בבקשה כי אני שרוף על הסידרה ואני הבן של צביקה הדר בבקשה בישבלי אני שרוף על הסדרה אני בן 16 פליז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  33. קוס אמק ערס תאשו עוד עונות יעבדים של נסראלה

    השבמחק
  34. ניראה לי שאנחנו כבר 3 חודש אחריי ינואר ולא הייתה ולא תהיה שום עונה של שמש מה שכן זה תמיד כייף לראות תפרקים ב vod

    השבמחק
  35. איזה שקרן מי שכתב שתהיה עונה 7+8 אנחנו עכשיו כמעט בסוף 2011 ולא היתה ולא תהיה עונה 7+8 איזה בסאה אני סרופה על שמש כל יום אני רואה פרקים של שמש בטלויזיה ובמחשב אני זוכרת כל פרק בעל פה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:]

    השבמחק
  36. היה ינואר 2011 והיה קיץ 2011 יה שקרן

    השבמחק
  37. נו , עכשיו 2011 כבר עבר ינואר ולא ראיתי שום עונה 7 ובידיוק עכשיו קיץ 2011 ו... ? אין כלום ... חבל סתם לעבוד על אנשים שאולי מצפים לתוכנית הזאת לפי התאריכים שאמרת ..

    השבמחק
  38. חחח הייתם חולמים שתיהיה עונה 7
    1 עוד לא יצא 7 וכבר אתם מדברים על 8 עכשיו 2012 ולא יצא :( אז מה אתם מאמינם כל אחד נראה כמו בן 100 אין סיכוי שתחזור יש להם דברים חשובים יותר לעשות

    השבמחק
  39. יש עונה 7 חיקיתיישששששששששששששששש עונה 7 איזה יופי פשות מדעים

    השבמחק
  40. יש לנו אנשים בלי חיים במדינה כאלה הם פנטזיות

    השבמחק